The Artist's Guide to Success in the Music Business: Chapter 10: Music Marketing and Promotions
Titel

The Artist's Guide to Success in the Music Business: Chapter 10: Music Marketing and Promotions

Forfatter
Loren Weisman
Beskrivelse

Chapter 10 of The Artist's Guide to Success in the Music Business. Chapter 10 covering the fundamentals of marketing in todays music industry and the outlines for putting together the best marketing plan that will give you the best results.

Lyt gratis
via Mofibo (45 dage Gratis)
Ingen binding på abonnement, 60 dages gratis prøveperiode, kompatibel med Sonos – Danmarks største udvalg af lyd og e-bøger.
Her kan du streame og lytte til bogen
Lydbogstjenester:
Mofibo
Gratis prøveperiode
45 dage
Abonnement:
129 kr./mdr.
Lydbogsbibliotek:
+ 300.0000
★★★★★
★★★★★
(4/5 baseret på 306 anmeldelser)
45 dage gratis prøveperiode for nye brugere
Lignende bøger:
Skärgårdsdoktorn: Den första sommaren
Af Lars Bill Lundholm, Gunilla Linn Persson
The Mayo Clinic: Faith, Hope, Science
Af Ken Burns, David Blistein
Honor-Bound Groom
Af Yvonne Lindsay
One Cut Deeper
Af Joely Sue Burkhart
Freddys agentur
Af Göran Loren
Lydbogstjenester
Information
Social