Podcasten Adfærd, sæson 2, episode 3: JESPER HANSEN FORKLARER, HVORDAN TELENOR BRUGTE SIMPLICITET TIL AT SKABE EN TURNAROUND
Så er sidste episode af minitemaet om simplicitet klar til dig.
I sidste episode hørte du fra Dennis Nørmark, der forklarede hvordan vi undgår tåbeligt ekstraarbejde.
Denne gang bliver det mindst ligeså godt. I denne episode taler jeg nemlig med topchef Jesper Hansen, der er direktør i Telenor i Danmark.
Telenor har i de sidste år været igennem et stormvejr, men er kommet ud på den anden side.
Ifølge Jesper Hansen er simplicitet forenkling muligvis det enkeltstående vigtigste faktor i den succes.
I interviewet får du en masse gode, konkrete betragtninger om, hvordan man bruger enkelthed og simplicitet som et bærende element i sin forretning
Hør blandt andet om:
- Hvordan Telenor kom fra 450 it systemer til 100
- Hvad Telenors ’New way of working’ dækker over
- Hvilke to spørgsmål, der har nedbragt kompleksitet markant
- Hvordan de fik nedbragt igangværende projekter med over 50 procent
- Hvorfor ’End of life’ er et begreb, du bør kende
- Hvad mange ofte glemmer, inden de (vi) digitaliserer