Isprinsessan / Lättläst
Titel

Isprinsessan / Lättläst

Forfatter
Camilla Läckberg
Beskrivelse
Detta är en lättläst bok!
Det är vinter i Fjällbacka.
Kylan tränger in överallt.
I ett badkar sitter Alexandra Wijkner,
vackrast i Fjällbacka.
Hon har många hemligheter
och få riktiga vänner.
Ingen kommer henne nära.

En tunn hinna av is har bildats i badkaret.
Alexandra har suttit där länge nu.
Hennes hud börjar få en blåaktig ton.
Blodet på hennes handleder har stelnat.
Ingen kommer henne nära.

Han smeker hennes arm.
Kärleken har aldrig varit starkare.
Hon är hans älskade, hans isprinsessa.
Ingen kommer henne nära.
Lyt gratis
via BookBeat (45 dage Gratis)
OBS Gælder kun nye abonnenter, ellers er prisen 79 kr/md.
Her kan du streame og lytte til bogen
Lydbogstjenester:
BookBeat
Gratis prøveperiode
45 dage
Abonnement:
79 kr./mdr.
Lydbogsbibliotek:
+ 200.0000
★★★★★
★★★★★
(5/5 baseret på 259 anmeldelser)
Ingen binding på abonnement, gratis prøveperiode, kompatibel med CarPlay – Danmarks næst største udvalg af lyd og e-bøger.
Lignende bøger:
Camilla
Af Fanny Burney
En mand til Camilla
Af Birgitte Amalie Thorn
Camilla - og resten af selskabet
Af Christina Hesselholdt
Hva så?! - Camilla Martin
Af Christian Fuhlendorff
Camilla & kærligheden
Af Lone Diana Jørgensen
Kys mig, Camilla
Af Lone Diana Jørgensen
Lydbogstjenester
Information
Social